"Emäntä oli hakenut leiriohjaajaksi kennelliiton koiraleireille, se oli minulle ok, mutta se että minut oli ilmoitettu lainakoiraksi, tuntui hurjalta. Mä kun luulin, että mä saisin Juhannuskisojen jälkeen levähtää, niin ei vaan saman tein matkaan. Bussissa matkustettiin kauhean kauan, emäntäkin kävi välillä punaisena, kun mä en millään meinannut paikallani pysyä. Minkäs sille voi, kun on jo luonnostaan niin hurjan aktiivinen.

Paikan päälle päästiin, näki uusia käsiä ihan hirveästi. Ne halusivat niin paljon rapsuttaa, mutta en oikeen jaksanut olla "nallekarhuna" pitkän matkan jälkeen. Aluksi me Katin kanssa pääsimme pieneen kivaan mökkiin ja heti alussa jouduin jäämään yksin ja se oli niin VÄÄRIN! Eka ilta meni mukavasti, me sitten jossain vaiheessa siiryttiin sellaiseen isompaan huoneeseen, toiselle puolelle 'mökkikylästä'.  Sitten mut jätettiin taas aamulla yksin. Jossain vaiheessa meidät piti mennä kaikkien lainakoirien kanssa ryhmiin, sitten meidät vaan annettiin jollekin. Olihan se ihan kiva, se käytti mua koulutuksissa, lenkkeillä (ilta sekä aamu) sekä antoi herkkua. Emäntä vaan rapsutti muiden koiria ja piti koulusta, kun mä sain tehdä kaikkea kivaa, kuulemma mä olen paras agilitykoira!

Toivottavasti saamme levähtää edes hetken paikalla, vaikka tässä olen kuunnellut jotain, että kohta taas lähdetään reissuun junalla…."

Terveisin Iitu (ihana ensimmäinen)

1398125.jpg enkä mä saanut nukkua bussissa penkillä.. se lattia oli niin kylmä ja kova!!