1770317.jpg
Tämä kesä on ollut ihan ihmeellinen, melkein joka päivä satanut eikä sitten ole hirveästi päästy pitkälle lenkille, törkeää. Monta kertaa on kyllä ulkona käyty, kun minulla on ollut vähän vatsa sekaisin, äidin suklaat olivat niin nenäni korkeudella että teki mieli napsia. Sitten noi kaksijalkaiset olivat jättäneet eilen pellille yhden lihapalan sekä sellaista keltaista, oliko se nyt maissipaloja. Oli niin kova nälkä, kun tuo minun emäntäni pitää minua dieetillä, olen kuulemma liian paksu, mutta kun ne olivat niin lähellä, niin teki mieli ja oli sitten pakko popsia, se liha teki kauppansa mutta se keltainen maissi ei ihan hyvää ollut, tässä siis on ollut muutaman päivän ihan vatsa sekaisin.

 

Olen muutaman kerran pääsyt viikonlopun aikana uimaan, se oli kivaa. Olisi kiva vaan uida, mutta sitten vaan passitetaan kymmenen minuutin päästä takaisin autoon, eihän silloin pääse ollenkaan nauttimaan, niin väärin! Olisiko jossain ohjeita siihen, että koirallakin on oikeudet nauttimisesta?! Näin muuten yhtä minun parasta ystävääni tuossa lauantaina, päästiin sen kanssa vähän mettään jäljestään, olipa se sorkka hyvää! Saatiin lopuksi juoksennella, kiva kaveri toi Luka, vaikka olenkin sen täti, niin silti se tuntuu enemmän kaverilta kuin sukulaiselta.

 

Olimme tuossa vähän aika sitten tekemässä taas ihan ihme tokojuttuja. Emäntä on ehkä menossa taas epävirallisiin, ainakin sen kovin suunnittelee, mutta sitä edellisenä päivänä olemme Turussa hyppäämässä agililiitoa. Otettiin vierellä kävelemistä, häiriötä sun muuta kivalla pallolla. Ei kovin jaksanut keskittyä, koska minusta kovin tuntui, että tuo meidän laumaamme kuuluva poika oli rampilla ystävien kanssa. Emäntä ei sitten ollut kovin tyytyväinen... enkä mä tiiä, se kertoi tuossa että viikonloppuna päästää kokeilemaan ihan uutta lajia.. oliko se nyt PK-jälki. Voisiko joku valistaa minua mitä se oikeen tarkoittaa?

 

Niin ja emäntä on vähän tuossa ollut sillä silmällä, että minusta voisi tulla tällä vuosisadalla ISOSISKO, mutta ei noutajalle vaan paimenelle. Hmm.. tämä on varsin jännä asia, täytyykin seurailla enemmän tuon emännän touhuja!
Moro, Iitu kuulumisia myöhemmin, nyt täytyy lopettaa ennekuin emäntä tulee koneelle.


Terveisin vesipeto Iitu
1751665.jpg
ps. Erityiskiitos Nemin & Trion emänälle kuvasta ;), kuva kertoo enemmän kuin teksti!