Emäntä oli salamyhkäinen perjantaina, eikä paljoa minua rapsutellut, kun tuli pohjoisesta. Mää siinä katselin ihan kummissani, kunnes sitten jossain vaiheessa kävi ilmi, että viikonloppuna on agilityä tiedossa. Mun häntä varmaan teki kahdetkin voltit.

 

Lauantaina me päästiin omalla autolla paikalle, meidän ryhmässä oli Leevi, Runo, Nitro ja minä. Vierailevana tähtenä suloinen ystävä Bentley, jonka emäntäni mielellään kaapaisi mukaan. Täytyykin olla nyt tarkkana, minä en tuollaiseen vaihtaisi itseäni. Esteet olivat yllättävän alhaalla ja tehtävät oli aika helppoja, mutta mitä parasta, pääsi itse taas vähän viihdyttämään itseään ja ehkä muitakin. Saisi vaan toi ohjaaja vähän paremmin ohjata, kun en mä vielä (tai tule ymmärtämään) mihin suuntaan seuraavaksi. Mukavaa oli.

 

Sunnuntaina matkustettiin bussilla, mä en nähnyt mitään ikkunasta, kun ei emäntä antanut katsoa ikkunasta. Auto kyllä liikkui, enkä mä tykännyt olla kyydissä, niin päätin sitten hieman laulaa, siitä ei emäntä riemastunut. Nyt sitten oli enemmän ohjaajalla tekemistä, minä sain keskittyä olennaiseen: ihanaa!

Kivaa oli, toivottavasti päästään taas hyppäämään!